Skip to main content

Księgowa ze znajomością kadr i płac

Poszukujemy osoby z doświadczeniem, prowadzącej  księgi handlowe i  KPIR, która  zna program Symfonia.

Zakres obowiązków:

Dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowanie kalkulacji podatkowych oraz  deklaracji podatkowych, potwierdzanie i uzgadnianie kont bilansowych, dodatkowe czynności w zależności od specyfiki działalności klientów.

Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników i dokumentacji pracowniczej (m.in  przygotowanie  umów o pracę, sporządzanie listy płac, rozliczanie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowej do urzędu skarbowego).

Oferujemy pracę w rozwijającej się firmie,  umowę  o pracę ( praca od poniedziałku do piątku) siedziba firmy znajduje się w Warszawie, na Saskiej Kępie.

CV prosimy wysłać na adres: office@wbr.waw.pl